کد مقاله عنوان مقاله نویسندگان وضعیت
1 1128-CNF-FULL The Effect of Discussion Method on Kerman CFU English Students IELTS Vocabulary Learning محسن قریشی، بهنام نیکخو پذیرفته شده
2 1137-CNF-FULL (R1) اثربخشی آموزش راهبردهای خودنظم‌دهی بر اهمال کاری تحصیلی دانشجویان رشته آموزش زبان انگلیسی وحید منظری توکلی پذیرفته شده
3 1077-CNF-FULL اثربخشی آموزش مبتنی بر محتوای چندرسانه ای بر درک مطلب زبان آموزان زبان انگلیسی: مطالعه ای بر پایه اصول یادگیری مایر زینب مهاجری پذیرفته شده
4 1050-CNF-FULL اثربخشی نظریه ارتباطات تشریح علمی هایمز در آموزش توانایی درک مطلب زبان آموزان انگلیسی: رویکرد گفتمانی رضا ابراهیمی پذیرفته شده
5 1008-CNF-FULL ادبیات و تدریس مهارتهای خواندن و نوشتن در زبان انگلیسی سعید رحیمی پور پذیرفته شده
6 1018-CNF (R1)-FULL ادراک و احساس دانشجومعلمان نسبت به تصحیح خطای شفاهی: یک مطالعه کیفی سجاد عاشوری تختی پذیرفته شده
7 1104-CNF-FULL (R2) ارزشیابی مجازی در آموزش زبان انگلیسی: چالش ها و فرصت ها مهدی بابائی درچه، امیر علی عسگری پذیرفته شده
8 1040-CNF-FULL (R1) ارزیابی و نقد کتاب پراسپکت2 از لحاظ مؤلفه های فرهنگی عرفان بابایی پذیرفته شده
9 1093-CNF-FULL استفاده از رویکرد ESA (تعامل، مطالعه، فعال کردن) در آموزش دستورزبان زهرا واعظی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
10 1049-CNF-FULL (R2) اهمیت و نقش انگلیسی به عنوان زبان بین المللی ارتباطات در علوم تجربی محمد زینلی پور پذیرفته شده
11 1101-CNF-FULL اولویت یادگیری در کتاب ویژن یک: پژوهشی از منظر راهبردهای وارک موسی غنچه پور، مهدیه پاک زاد مقدم پذیرفته شده
12 1164-CNF باورهای غلط و رفع آنها در یادگیری و آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی احسان گزمه پذیرفته شده
13 1038-CNF-FULL (R1) بررسی استنباط دانشجویان کارشناسی رشته زبان انگلیسی درباره یادگیری موثر زبان به صورت الکترونیکی علی محمدی، شهین واعظی، محبوبه تقی زاده پذیرفته شده
14 1035-CNF-FULL بررسی اصول، مبانی و راهبردهای ارزشیابی در آموزش زبان انگلیسی محمد بیرامی پذیرفته شده
15 1041-CNF-FULL (R1) بررسی تأثیر رمان‌های مصور بر درک مطلب فراگیران زبان انگلیسی علی رضازاده پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
16 1028-CNF-FULL (R1) بررسی تاثیر استفاده از روش تلقین زدایی بر میزان درک مطلب درس زبان انگلیسی دانش آموزان متوسطه دوم شهرستان بستک. اقبال خوشه چین پذیرفته شده
17 1033-CNF-FULL بررسی تقویت TPACK درمعلم دانشجویان زبان انگلیسی شرکت کننده در دوره ICALL کتایون اسکویی، وحید رضا میرزاییان پذیرفته شده
18 1086-CNF-FULL بررسی دو ماژول نگارش مشارکتی آنلاین: ویرایش همتا یا باهم نویسی؟ مهدی کرمی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
19 1139-CNF-FULL بررسی رابطه بین آموزش نگاشت مفهومی و بهبود درک مطلب در بین دانش آموزان متوسطه اول شهرستان رفسنجان زهرا درگاهی پور، سمانه برخوردار پذیرفته شده
20 1141-CNF (R1) بررسی رابطه تاب آوری و پیشرفت تحصیلی با سبک های تفکر پروین سالاری چینه، نگین سالاری چینه پذیرفته شده
21 1123-CNF-FULL بررسی عوامل انگیزشی در آموزش برخط زبان، (چالش ها و پاسخ ها) الیاس بیگلری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
22 1007-CNF-FULL بررسی کاربستی به کارگیری ژانر قصه( داستان کوتاه و رمان) در تدریس زبان انگلیسی سعید رحیمی پور پذیرفته شده
23 1078-CNF-FULL بررسی کیفیت آموزش زبان انگلیسی، مقایسه ای میان فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و دیگر مراکز آموزشی فاطمه شفیعی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
24 1100-CNF-FULL (R1) بررسی میزان اثربخشی درس فلسفه معلمی آموزش زبان انگلیسی در ایجاد علاقه به حرفه معلمی در دانشجو معلمان رشته دبیری زبان انگلیسی دانشگاه فرهنگیان ابوالفضل خدامرادی پذیرفته شده
25 1026-CNF (R2) بررسی میزان انطباق اهداف زبان آموزی بر اساس اسناد بالادستی و اهداف آموزشی کتب درسی زبان انگلیسی دبیرستان دوره دوم کیان کرمی، فاطمه صفائی پذیرفته شده
26 1135-CNF-FULL (R3) بررسی نگرش دبیران نسبت به آموزش زبان انگلیسی در مدارس با توجه به فرهنگ بومی زهرا کوشی پذیرفته شده
27 1140-CNF بررسی نیازهای حرفه ای نومعلمان دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان در درس آموزش زبان پروین سالاری چینه، زهره احمدی پور اناری پذیرفته شده
28 1145-CNF-FULL (R1) تأثیر آفازی بروکا و ورنیکه بر مهارت های زبانی سمانه نجفی رستم آبادی، سمانه برخوردار، Maryam Bijami پذیرفته شده
29 1009-CNF (R1)-FULL تأثیر آموزش آنلاین بر درک مطلب زبان آموزان زبان انگلیسی بر اساس ساختار گرایی: مطالعه از دیدگاه دانش آموز متین جمشیدی بهمنی پذیرفته شده
30 1161-CNF تأثیر آموزش مجازی بر یادگیری دانشجویان زبان انگلیسی دانشگاه های رفسنجان در دوران همه گیری کووید-19 هانیه نوقی، سمانه برخوردار، Maryam Bijami پذیرفته شده
31 1024-CNF-FULL تأثیر آموزش‌های ضمن خدمت بر عملکرد دبیران زبان انگلیسی آرش دلدار پذیرفته شده
32 1055-CNF-FULL تأثیر استفاده از زبان اول (L1) در تدریس واژگان زبان انگلیسی در دانش آموزان ایرانی نازیلا دراستی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
33 1062-CNF-FULL (R2) تأثیر استفاده از فایل‌های ویدیویی و صوتی بر درک شنیداری عرفان گلستانی پذیرفته شده
34 1115-CNF-FULL تأثیر بازی های حدس زدن بر یادگیری واژگان دانش آموزان جوان علیرضا احمدی کهنعلی پذیرفته شده
35 1160-CNF تأثیر تکرار کار در توالی نویسی انبوه و فاصله دار بر پیشرفت پیچیدگی، دقت و تسلط زبان آموزان سیما سلطانی نژاد، محمد گلشن، فرح شورکی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
36 1057-CNF-FULL تأثیر رویکرد سازنده گرایی بر یادگیری لغات انگلیسی معصومه خاوری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
37 1068-CNF (R1)-FULL تأثیر شدت خواندن بر مهارت نوشتاری دانش‌آموزان محبوبه درویشی پذیرفته شده
38 1079-CNF-FULL تأثیر فعال کردن دانش پیش زمینه بر درک مطلب مهدیه زارعی پذیرفته شده
39 1025-CNF-FULL تأثیر نقش پذیری بر حافظه تصویری دانش آموزان دوره رهنمایی محمد بیرامی پذیرفته شده
40 1030-CNF-FULL تأثیر نقشه برداری ذهنی با تصاویر بر اکتساب اصطلاحات زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی مسعود مسعودپور پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
41 1061-CNF (R1)-FULL تأثیر یادگیری زبان دوم بر حافظه دانش آموزان زهرا وحیدنیا پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
42 1044-CNF-FULL تاثیر آموزش ساختار محور متوالی و منسجم در یادگیری زبان دوم: بررسی عامل سبک ساختار ذهنی به عنوان متغییر میانجی رویا چاوشیان پذیرفته شده
43 1155-CNF تاثیرات آی کیو و هوش هیجانی بر یادگیری زبان دوم سیدعلیرضا فرجامی پذیرفته شده
44 1047-CNF-FULL تاثیرات بازی های بتل رویال بر روی مهارت مکالمه ای یاد گیرندگان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی مصطفی جمالیزاده بهاءآبادی پذیرفته شده
45 1042-CNF (R1)-FULL تاثیرات نوع تمرین و تکرار بر مهارت گفتار مریم کاظمی فرد، حمدالله راوند پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
46 1010-CNF-FULL تاثیر ارتباط تصویری بر روی یادگیری گرامر نوجوانان یادگیرنده زبان انگلیسی: براساس شواهدی از دوره های آنلاین سجاد جمشیدی، موسی غنچه پور پذیرفته شده
47 1084-CNF-FULL تاثیر استفاده از بریده فیلم های پویا نمایی در یادگیری واژگان فاطمه رهی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
48 1082-CNF-FULL تاثیر استفاده از پادکست در دانش‌آموزان کلاس یازدهم به منظور یادگیری لغات انگلیسی صدیقه نصرتی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
49 1071-CNF-FULL تاثیر استفاده از درس پژوهی بر روی صحت دستوری کتبی فراگیران سطح متوسط زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران محمدرضا خدادوست، جعفر معزز پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
50 1097-CNF-FULL (R1) تاثیر استفاده از میم ها به عنوان ابزاری برای تدریس واژگان بر روی انگیزش دانش آموزان در کلاس های زبان انگلیسی امیرحسن غنی پور گورکی پذیرفته شده
51 1133-CNF تاثیر استفاده از ویدیوهای کوتاه بر بهبود دانش لغوی علیرضا کریمی پذیرفته شده
52 1130-CNF (R1)-FULL تاثیر بازی "وارکرفت" بریادگیری واژگان زبان انگلیسی محمد حاتمی، علی بیرانوند، علیرضا نوردی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
53 1094-CNF-FULL (R1) تاثیر بازی های انلاین (call of duty mobile) بر یادگیری واژگان محمد مهدی حیدری بافقی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
54 1154-CNF تاثیر بحث جمعی بر یادگیری واژگان آیلتس دانشجویان زبان انگلیسی دانشگاه فرهنگیان کرمان محسن قریشی، بهنام نیک خو پذیرفته شده
55 1148-CNF تاثیر برنامه های اموزش زبان انگلیسی در یادگیری زبان در بین دانشجویان فرهنگیان رشته اموزش زبان انگلیسی سید محمد طاها نجفی، امیرحسین حاتمی پذیرفته شده
56 1095-CNF-FULL تاثیر برون گرایی و درون گرایی بر یادگیری دستور زبان آرمان رئیسی آهوان پذیرفته شده
57 1108-CNF-FULL تاثیر بکارگیری فیلم در بهبود درک شنیداری دانش آموزان متوسطه اول فاطمه نظری منوجان پذیرفته شده
58 1105-CNF-FULL (R1) تاثیر تشابهات فرهنگی در یادگیری مهارت درک مطلب زبان انگلیسی فاطمه اسکندری پذیرفته شده
59 1136-CNF-FULL تاثیر تماشای فیلم انگلیسی با زیرنویس بر دانش گفتاری و واژگان زبان آموزان EFL گلناز پیوندی، عاطفه ترکیان پذیرفته شده
60 1076-CNF-FULL تاثیر تیپ شخصیتی بر یادگیری لغات انگلیسی فاطمه امامی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
61 1092-CNF-FULL تاثیر چند رسانه ای بر روی درک مهارت شنیداری دانش اموزان متوسطه دوره دوم در ایران هانیه زارع پذیرفته شده
62 1022-CNF-FULL تاثیر دانستنِ استراتژی های مهارت شنیداری بر درک شنیداری فراگیران عزت اله کلانتری خاندانی، موسی غنچه پور، محمد حسن فرخی برفه، میلاد مولایی طاهرآبادی پذیرفته شده
63 1083-CNF-FULL تاثیر روزانه نویسی بر مهارت نوشتاری دانش آموزان پایه دوازدهم مهدیه طاهری پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
64 1124-CNF-FULL تاثیر فرهنگ بر آموزش، مقایسه بین زبان مبدا و مقصد محمد مهدی دلاوری فیروزآبادی پذیرفته شده
65 1075-CNF-FULL تاثیر فرهنگ بر مهارت گفتاری بر اساس مقایسه ی ویژن و امریکن انگلیش فایل،از نظر واژگان،انسجام،دستور زبان و سلاست. مهدی پورکرمی پذیرفته شده
66 1119-CNF-FULL تاثیر کلاسهای انلاین بر مهارت نوشتاری اکادمیک محمد مهدی جهانشاهی پذیرفته شده
67 1096-CNF-FULL (R1) تاثیر‌ هوش کلامی‌زبانی بر مهارت درک‌مطلب دانشجو‌معلمان زبان انگلیسی سپیده سلمانی پذیرفته شده
68 1004-CNF-FULL تاثیر ویروس کرونا بر کیفیتِ آموزشِ دانشجو معلمان زبان انگلیسی از دیدگاه دانشجویان مهدی پوررشیدی پذیرفته شده
69 1060-CNF-FULL تاثیر یادگیری زبان بیگانه بر روی شخصیت دانشجومعلمان رشته زبان انگلیسی ایرانی مریم جلالی پذیرفته شده
70 1121-CNF-FULL تجزیه و تحلیل فعالیت های شنیداری کتاب ویژن 3 بر اساس روش CLT امیر محمد استوار زاده پذیرفته شده
71 1122-CNF-FULL تحلیل انتقادی کتاب پراسپکت 3 بر اساس رویکرد شناختی گراشا-ریچمن محمد حسین پورجمعه پذیرفته شده
72 1063-CNF (R1)-FULL تحلیل تصاویر استفاده شده در کتاب‌های درسی انگلیسی دبیرستان ایران محمد هادی بخشنده پور پذیرفته شده
73 1102-CNF (R1)-FULL تحلیل تقابلی کتاب انگلیسی پایه دهم از دیدگاه CLT در ایران و لبنان محمد زارعی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
74 1085-CNF-FULL تحلیل توانش ارتباطی درکتاب درسی ویژن 3 :ارزیابی تمرین ها مسلم احمدی پذیرفته شده
75 1109-CNF-FULL تحلیل خطاها در به کارگیری زمان دستور زبان فرانسوی توسط سخنوران فارسی با دانش زبان انگلیسی یگانه گلستانی پذیرفته شده
76 1089-CNF-FULL تحلیل راهبرد های خواندن انتقادی در ویژن ۳ سعید صالحی پذیرفته شده
77 1046-CNF-FULL (R2) تحلیل گفتمان انتقادی گزارش های خبری آمریکایی و ترجمه های فارسی فاطمه بدیع الزمان پذیرفته شده
78 1087-CNF تحلیل محتوای کتاب زبان انگلیسی پایۀ دوازدهم بر اساس مقوله‌های فرهنگ ایرانی- اسلامی فرشته سراج، فرنوش طاهریان پذیرفته شده
79 1151-CNF تحلیل مهارت خواندن کتاب ویژن1(vision 1)  براساس رویکرد انتقادی آزاده احمدی پذیرفته شده
80 1043-CNF-FULL تشویق به مشارکت فراگیران زبان انگلیسی با استفاده از رویکرد فمینیستی در آموزش زبان انگلیسی ایرج سلیمان جهان پذیرفته شده
81 1099-CNF (R1)-FULL چالش های آموزش زبان انگلیسی در مدارس ایران از دیدگاه دانشجو معلمان هاله ذوالفقاری پذیرفته شده
82 1098-CNF-FULL چگونگی آموزش دستور زبان: بررسی ای بر دیدگاه معلم های مقطع دبیرستان علی رضا آقالیان لر پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
83 1111-CNF-FULL دیدگاه معلمان ایرانی زبان انگلیسی در مورد استفاده از فناوری در آموزش و یادگیری محمد عرفان مزیدی پذیرفته شده
84 1081-CNF-FULL رابطه بین کمالگرایی و موفقیت در درس زبان انگلیسی حانیه السادات میرجلیلی پذیرفته شده
85 1021-CNF-FULL رابطۀ بین تفکر انتقادی و خواندن انتقادی دانشجو معلمان زبان انگلیسی محمدرسول ابراهیمی پذیرفته شده
86 1103-CNF-FULL (R1) راهبردهای آموزش واژه در کتاب ویژن یک: مطالعه‌ای براساس رویکرد انتقادی علی امیدوار، موسی غنچه پور پذیرفته شده
87 1143-CNF رویکرد سازنده‌گرایی و آموزش مهارت شنیداری: مقایسه استراتژی‌های کل گرا و جزء گرا عزت اله کلانتری خاندانی، موسی غنچه پور، محمد حسن فرخی برفه، نیما دهشیری پذیرفته شده
88 1159-CNF فاصله زمانی و توالی وظایف: بررسی پیچیدگی، دقت و روانی در تولیدات نوشتاری زبان آموزان سیما سلطانی نژاد، محمد گلشن، فرح شورکی پذیرفته شده
89 1015-CNF (R1)-FULL کاربردها و موانع رویکرد ارتباطی در آموزش زبان انگلیسی از دیدگاه معلمان رضیه باقری پور، ابراهیم سامانی پذیرفته شده
90 1013-CNF-FULL (R1) مطالعه ای کیفی بر مقایسه تاثیر روش های تدریس ارتباطی، مستقیم و اکتشافی در تدریس دستورزبان به نوجوانان یادگیرنده زبان انگلیسی براساس دیدگاه تحلیلی سجاد جمشیدی، مسعود بحرینی پذیرفته شده برای ارائه شفاهی
91 1006-CNF-FULL (R1) مطالعه مقایسه ای پیکره ای- کاربردی در مورد استفاده از ساختارهای چند کلمه ای در مقالات مجلات دانش آموزان ایرانی و انگلیسی کوثر ملک احمدی، شهین واعظی، محبوبه تقی زاده پذیرفته شده
92 1070-CNF-FULL مطالعه موردی دیدگاه دبیران زبان انگلیسی ایرانی در مورد شیوه های آموزش موثر واژگان نفیسه صالحی پذیرفته شده
93 1074-CNF-FULL (R2) معنویت معلمان در دوران پساکرونا و تاثیر آن بر امید به آینده و استرس ناشی از تغییر معصومه احمدی، ناصر صبوریان زاده پذیرفته شده
94 1129-CNF (R3) مهارت رسانه ای معلمان زبان انگلیسی جواد ترک پور پذیرفته شده
95 1051-CNF-FULL نقش تحلیل گفتمان انتقادی در ارتقای مهارت تفکر انتقادی یادگیرندگان زبان انگلیسی امید آزاد پذیرفته شده
96 1059-CNF-FULL (R2) نقش تور مجازی بر مهارت شنیداری زبان انگلیسی محمد مهدی عربی پذیرفته شده
97 1048-CNF-FULL نقش جنسیت در یادگیری زبان انگلیسی در دانش آموزان متوسطه دوره اول شهرستان ابرکوه الهه اکرمی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
98 1127-CNF-FULL نقش داستان گویی همراه با تصویر در تدریس گرامر سعید زارع زردینی پذیرفته شده
99 1056-CNF-FULL (R2) نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی بر مهارت گفتاری تحقیق از دیدگاه دانش آموزان یاسمین میرشاهی پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر
100 1034-CNF-FULL (R1) نگرش دانشجومعلمان ایرانی نسبت به یادگیری زبان انگلیسی سیدمحسن اسلامی پذیرفته شده
101 1053-CNF-FULL نگرش نو معلمان آموزش زبان انگلیسی نسبت به اثربخشی دوره کارورزی در دانشگاه فرهنگیان هدیه اسحاقیان پذیرفته شده
102 1106-CNF-FULL همراستا سازی منابع منفرد محیط اصطلاحی: یک روش جامع غیر خطی برای ایجاد تسلط عملی کاربرد اصطلاحات در فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی بابک شهام پذیرفته شده
103 1142-CNF هوش هیجانی بر یادگیری زبان در دانش آموزان EFL محمد مهدی زارع علی آبادی پذیرفته شده
104 1120-CNF-FULL واکاوی مؤلفه‌های فرهنگی- اجتماعی در کتب زبان انگلیسی: پژوهشی از منظر کورتازی و جین موسی غنچه پور، عزت اله کلانتری خاندانی، محمد حسن فرخی برفه پذیرفته شده
105 1138-CNF-FULL یادگیری از طریق برنامه ریزی عصبی-کلامی : تأثیر تکنیک های ان.ال.پی بر یادگیری و یاد سپاری لغات زبان انگلیسی احمد رمضانی پذیرفته شده