1 |
1128-CNF-FULL |
The Effect of Discussion Method on Kerman CFU English Students IELTS Vocabulary Learning |
محسن قریشی، بهنام نیکخو |
پذیرفته شده |
2 |
1137-CNF-FULL (R1) |
اثربخشی آموزش راهبردهای خودنظمدهی بر اهمال کاری تحصیلی دانشجویان رشته آموزش زبان انگلیسی |
وحید منظری توکلی |
پذیرفته شده |
3 |
1077-CNF-FULL |
اثربخشی آموزش مبتنی بر محتوای چندرسانه ای بر درک مطلب زبان آموزان زبان انگلیسی: مطالعه ای بر پایه اصول یادگیری مایر |
زینب مهاجری |
پذیرفته شده |
4 |
1050-CNF-FULL |
اثربخشی نظریه ارتباطات تشریح علمی هایمز در آموزش توانایی درک مطلب زبان آموزان انگلیسی: رویکرد گفتمانی |
رضا ابراهیمی |
پذیرفته شده |
5 |
1008-CNF-FULL |
ادبیات و تدریس مهارتهای خواندن و نوشتن در زبان انگلیسی |
سعید رحیمی پور |
پذیرفته شده |
6 |
1018-CNF (R1)-FULL |
ادراک و احساس دانشجومعلمان نسبت به تصحیح خطای شفاهی: یک مطالعه کیفی |
سجاد عاشوری تختی |
پذیرفته شده |
7 |
1104-CNF-FULL (R2) |
ارزشیابی مجازی در آموزش زبان انگلیسی: چالش ها و فرصت ها |
مهدی بابائی درچه، امیر علی عسگری |
پذیرفته شده |
8 |
1040-CNF-FULL (R1) |
ارزیابی و نقد کتاب پراسپکت2 از لحاظ مؤلفه های فرهنگی |
عرفان بابایی |
پذیرفته شده |
9 |
1093-CNF-FULL |
استفاده از رویکرد ESA (تعامل، مطالعه، فعال کردن) در آموزش دستورزبان |
زهرا واعظی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
10 |
1049-CNF-FULL (R2) |
اهمیت و نقش انگلیسی به عنوان زبان بین المللی ارتباطات در علوم تجربی |
محمد زینلی پور |
پذیرفته شده |
11 |
1101-CNF-FULL |
اولویت یادگیری در کتاب ویژن یک: پژوهشی از منظر راهبردهای وارک |
موسی غنچه پور، مهدیه پاک زاد مقدم |
پذیرفته شده |
12 |
1164-CNF |
باورهای غلط و رفع آنها در یادگیری و آموزش زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی |
احسان گزمه |
پذیرفته شده |
13 |
1038-CNF-FULL (R1) |
بررسی استنباط دانشجویان کارشناسی رشته زبان انگلیسی درباره یادگیری موثر زبان به صورت الکترونیکی |
علی محمدی، شهین واعظی، محبوبه تقی زاده |
پذیرفته شده |
14 |
1035-CNF-FULL |
بررسی اصول، مبانی و راهبردهای ارزشیابی در آموزش زبان انگلیسی |
محمد بیرامی |
پذیرفته شده |
15 |
1041-CNF-FULL (R1) |
بررسی تأثیر رمانهای مصور بر درک مطلب فراگیران زبان انگلیسی |
علی رضازاده |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
16 |
1028-CNF-FULL (R1) |
بررسی تاثیر استفاده از روش تلقین زدایی بر میزان درک مطلب درس زبان انگلیسی دانش آموزان متوسطه دوم شهرستان بستک. |
اقبال خوشه چین |
پذیرفته شده |
17 |
1033-CNF-FULL |
بررسی تقویت TPACK درمعلم دانشجویان زبان انگلیسی شرکت کننده در دوره ICALL |
کتایون اسکویی، وحید رضا میرزاییان |
پذیرفته شده |
18 |
1086-CNF-FULL |
بررسی دو ماژول نگارش مشارکتی آنلاین: ویرایش همتا یا باهم نویسی؟ |
مهدی کرمی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
19 |
1139-CNF-FULL |
بررسی رابطه بین آموزش نگاشت مفهومی و بهبود درک مطلب در بین دانش آموزان متوسطه اول شهرستان رفسنجان |
زهرا درگاهی پور، سمانه برخوردار |
پذیرفته شده |
20 |
1141-CNF (R1) |
بررسی رابطه تاب آوری و پیشرفت تحصیلی با سبک های تفکر |
پروین سالاری چینه، نگین سالاری چینه |
پذیرفته شده |
21 |
1123-CNF-FULL |
بررسی عوامل انگیزشی در آموزش برخط زبان، (چالش ها و پاسخ ها) |
الیاس بیگلری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
22 |
1007-CNF-FULL |
بررسی کاربستی به کارگیری ژانر قصه( داستان کوتاه و رمان) در تدریس زبان انگلیسی |
سعید رحیمی پور |
پذیرفته شده |
23 |
1078-CNF-FULL |
بررسی کیفیت آموزش زبان انگلیسی، مقایسه ای میان فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان و دیگر مراکز آموزشی |
فاطمه شفیعی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
24 |
1100-CNF-FULL (R1) |
بررسی میزان اثربخشی درس فلسفه معلمی آموزش زبان انگلیسی در ایجاد علاقه به حرفه معلمی در دانشجو معلمان رشته دبیری زبان انگلیسی دانشگاه فرهنگیان |
ابوالفضل خدامرادی |
پذیرفته شده |
25 |
1026-CNF (R2) |
بررسی میزان انطباق اهداف زبان آموزی بر اساس اسناد بالادستی و اهداف آموزشی کتب درسی زبان انگلیسی دبیرستان دوره دوم |
کیان کرمی، فاطمه صفائی |
پذیرفته شده |
26 |
1135-CNF-FULL (R3) |
بررسی نگرش دبیران نسبت به آموزش زبان انگلیسی در مدارس با توجه به فرهنگ بومی |
زهرا کوشی |
پذیرفته شده |
27 |
1140-CNF |
بررسی نیازهای حرفه ای نومعلمان دانش آموخته دانشگاه فرهنگیان در درس آموزش زبان |
پروین سالاری چینه، زهره احمدی پور اناری |
پذیرفته شده |
28 |
1145-CNF-FULL (R1) |
تأثیر آفازی بروکا و ورنیکه بر مهارت های زبانی |
سمانه نجفی رستم آبادی، سمانه برخوردار، Maryam Bijami |
پذیرفته شده |
29 |
1009-CNF (R1)-FULL |
تأثیر آموزش آنلاین بر درک مطلب زبان آموزان زبان انگلیسی بر اساس ساختار گرایی: مطالعه از دیدگاه دانش آموز |
متین جمشیدی بهمنی |
پذیرفته شده |
30 |
1161-CNF |
تأثیر آموزش مجازی بر یادگیری دانشجویان زبان انگلیسی دانشگاه های رفسنجان در دوران همه گیری کووید-19 |
هانیه نوقی، سمانه برخوردار، Maryam Bijami |
پذیرفته شده |
31 |
1024-CNF-FULL |
تأثیر آموزشهای ضمن خدمت بر عملکرد دبیران زبان انگلیسی |
آرش دلدار |
پذیرفته شده |
32 |
1055-CNF-FULL |
تأثیر استفاده از زبان اول (L1) در تدریس واژگان زبان انگلیسی در دانش آموزان ایرانی |
نازیلا دراستی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
33 |
1062-CNF-FULL (R2) |
تأثیر استفاده از فایلهای ویدیویی و صوتی بر درک شنیداری |
عرفان گلستانی |
پذیرفته شده |
34 |
1115-CNF-FULL |
تأثیر بازی های حدس زدن بر یادگیری واژگان دانش آموزان جوان |
علیرضا احمدی کهنعلی |
پذیرفته شده |
35 |
1160-CNF |
تأثیر تکرار کار در توالی نویسی انبوه و فاصله دار بر پیشرفت پیچیدگی، دقت و تسلط زبان آموزان |
سیما سلطانی نژاد، محمد گلشن، فرح شورکی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
36 |
1057-CNF-FULL |
تأثیر رویکرد سازنده گرایی بر یادگیری لغات انگلیسی |
معصومه خاوری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
37 |
1068-CNF (R1)-FULL |
تأثیر شدت خواندن بر مهارت نوشتاری دانشآموزان |
محبوبه درویشی |
پذیرفته شده |
38 |
1079-CNF-FULL |
تأثیر فعال کردن دانش پیش زمینه بر درک مطلب |
مهدیه زارعی |
پذیرفته شده |
39 |
1025-CNF-FULL |
تأثیر نقش پذیری بر حافظه تصویری دانش آموزان دوره رهنمایی |
محمد بیرامی |
پذیرفته شده |
40 |
1030-CNF-FULL |
تأثیر نقشه برداری ذهنی با تصاویر بر اکتساب اصطلاحات زبان آموزان ایرانی زبان انگلیسی |
مسعود مسعودپور |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
41 |
1061-CNF (R1)-FULL |
تأثیر یادگیری زبان دوم بر حافظه دانش آموزان |
زهرا وحیدنیا |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
42 |
1044-CNF-FULL |
تاثیر آموزش ساختار محور متوالی و منسجم در یادگیری زبان دوم: بررسی عامل سبک ساختار ذهنی به عنوان متغییر میانجی |
رویا چاوشیان |
پذیرفته شده |
43 |
1155-CNF |
تاثیرات آی کیو و هوش هیجانی بر یادگیری زبان دوم |
سیدعلیرضا فرجامی |
پذیرفته شده |
44 |
1047-CNF-FULL |
تاثیرات بازی های بتل رویال بر روی مهارت مکالمه ای یاد گیرندگان زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی |
مصطفی جمالیزاده بهاءآبادی |
پذیرفته شده |
45 |
1042-CNF (R1)-FULL |
تاثیرات نوع تمرین و تکرار بر مهارت گفتار |
مریم کاظمی فرد، حمدالله راوند |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
46 |
1010-CNF-FULL |
تاثیر ارتباط تصویری بر روی یادگیری گرامر نوجوانان یادگیرنده زبان انگلیسی: براساس شواهدی از دوره های آنلاین |
سجاد جمشیدی، موسی غنچه پور |
پذیرفته شده |
47 |
1084-CNF-FULL |
تاثیر استفاده از بریده فیلم های پویا نمایی در یادگیری واژگان |
فاطمه رهی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
48 |
1082-CNF-FULL |
تاثیر استفاده از پادکست در دانشآموزان کلاس یازدهم به منظور یادگیری لغات انگلیسی |
صدیقه نصرتی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
49 |
1071-CNF-FULL |
تاثیر استفاده از درس پژوهی بر روی صحت دستوری کتبی فراگیران سطح متوسط زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران |
محمدرضا خدادوست، جعفر معزز |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
50 |
1097-CNF-FULL (R1) |
تاثیر استفاده از میم ها به عنوان ابزاری برای تدریس واژگان بر روی انگیزش دانش آموزان در کلاس های زبان انگلیسی |
امیرحسن غنی پور گورکی |
پذیرفته شده |
51 |
1133-CNF |
تاثیر استفاده از ویدیوهای کوتاه بر بهبود دانش لغوی |
علیرضا کریمی |
پذیرفته شده |
52 |
1130-CNF (R1)-FULL |
تاثیر بازی "وارکرفت" بریادگیری واژگان زبان انگلیسی |
محمد حاتمی، علی بیرانوند، علیرضا نوردی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
53 |
1094-CNF-FULL (R1) |
تاثیر بازی های انلاین (call of duty mobile) بر یادگیری واژگان |
محمد مهدی حیدری بافقی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
54 |
1154-CNF |
تاثیر بحث جمعی بر یادگیری واژگان آیلتس دانشجویان زبان انگلیسی دانشگاه فرهنگیان کرمان |
محسن قریشی، بهنام نیک خو |
پذیرفته شده |
55 |
1148-CNF |
تاثیر برنامه های اموزش زبان انگلیسی در یادگیری زبان در بین دانشجویان فرهنگیان رشته اموزش زبان انگلیسی |
سید محمد طاها نجفی، امیرحسین حاتمی |
پذیرفته شده |
56 |
1095-CNF-FULL |
تاثیر برون گرایی و درون گرایی بر یادگیری دستور زبان |
آرمان رئیسی آهوان |
پذیرفته شده |
57 |
1108-CNF-FULL |
تاثیر بکارگیری فیلم در بهبود درک شنیداری دانش آموزان متوسطه اول |
فاطمه نظری منوجان |
پذیرفته شده |
58 |
1105-CNF-FULL (R1) |
تاثیر تشابهات فرهنگی در یادگیری مهارت درک مطلب زبان انگلیسی |
فاطمه اسکندری |
پذیرفته شده |
59 |
1136-CNF-FULL |
تاثیر تماشای فیلم انگلیسی با زیرنویس بر دانش گفتاری و واژگان زبان آموزان EFL |
گلناز پیوندی، عاطفه ترکیان |
پذیرفته شده |
60 |
1076-CNF-FULL |
تاثیر تیپ شخصیتی بر یادگیری لغات انگلیسی |
فاطمه امامی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
61 |
1092-CNF-FULL |
تاثیر چند رسانه ای بر روی درک مهارت شنیداری دانش اموزان متوسطه دوره دوم در ایران |
هانیه زارع |
پذیرفته شده |
62 |
1022-CNF-FULL |
تاثیر دانستنِ استراتژی های مهارت شنیداری بر درک شنیداری فراگیران |
عزت اله کلانتری خاندانی، موسی غنچه پور، محمد حسن فرخی برفه، میلاد مولایی طاهرآبادی |
پذیرفته شده |
63 |
1083-CNF-FULL |
تاثیر روزانه نویسی بر مهارت نوشتاری دانش آموزان پایه دوازدهم |
مهدیه طاهری |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
64 |
1124-CNF-FULL |
تاثیر فرهنگ بر آموزش، مقایسه بین زبان مبدا و مقصد |
محمد مهدی دلاوری فیروزآبادی |
پذیرفته شده |
65 |
1075-CNF-FULL |
تاثیر فرهنگ بر مهارت گفتاری بر اساس مقایسه ی ویژن و امریکن انگلیش فایل،از نظر واژگان،انسجام،دستور زبان و سلاست. |
مهدی پورکرمی |
پذیرفته شده |
66 |
1119-CNF-FULL |
تاثیر کلاسهای انلاین بر مهارت نوشتاری اکادمیک |
محمد مهدی جهانشاهی |
پذیرفته شده |
67 |
1096-CNF-FULL (R1) |
تاثیر هوش کلامیزبانی بر مهارت درکمطلب دانشجومعلمان زبان انگلیسی |
سپیده سلمانی |
پذیرفته شده |
68 |
1004-CNF-FULL |
تاثیر ویروس کرونا بر کیفیتِ آموزشِ دانشجو معلمان زبان انگلیسی از دیدگاه دانشجویان |
مهدی پوررشیدی |
پذیرفته شده |
69 |
1060-CNF-FULL |
تاثیر یادگیری زبان بیگانه بر روی شخصیت دانشجومعلمان رشته زبان انگلیسی ایرانی |
مریم جلالی |
پذیرفته شده |
70 |
1121-CNF-FULL |
تجزیه و تحلیل فعالیت های شنیداری کتاب ویژن 3 بر اساس روش CLT |
امیر محمد استوار زاده |
پذیرفته شده |
71 |
1122-CNF-FULL |
تحلیل انتقادی کتاب پراسپکت 3 بر اساس رویکرد شناختی گراشا-ریچمن |
محمد حسین پورجمعه |
پذیرفته شده |
72 |
1063-CNF (R1)-FULL |
تحلیل تصاویر استفاده شده در کتابهای درسی انگلیسی دبیرستان ایران |
محمد هادی بخشنده پور |
پذیرفته شده |
73 |
1102-CNF (R1)-FULL |
تحلیل تقابلی کتاب انگلیسی پایه دهم از دیدگاه CLT در ایران و لبنان |
محمد زارعی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
74 |
1085-CNF-FULL |
تحلیل توانش ارتباطی درکتاب درسی ویژن 3 :ارزیابی تمرین ها |
مسلم احمدی |
پذیرفته شده |
75 |
1109-CNF-FULL |
تحلیل خطاها در به کارگیری زمان دستور زبان فرانسوی توسط سخنوران فارسی با دانش زبان انگلیسی |
یگانه گلستانی |
پذیرفته شده |
76 |
1089-CNF-FULL |
تحلیل راهبرد های خواندن انتقادی در ویژن ۳ |
سعید صالحی |
پذیرفته شده |
77 |
1046-CNF-FULL (R2) |
تحلیل گفتمان انتقادی گزارش های خبری آمریکایی و ترجمه های فارسی |
فاطمه بدیع الزمان |
پذیرفته شده |
78 |
1087-CNF |
تحلیل محتوای کتاب زبان انگلیسی پایۀ دوازدهم بر اساس مقولههای فرهنگ ایرانی- اسلامی |
فرشته سراج، فرنوش طاهریان |
پذیرفته شده |
79 |
1151-CNF |
تحلیل مهارت خواندن کتاب ویژن1(vision 1) براساس رویکرد انتقادی |
آزاده احمدی |
پذیرفته شده |
80 |
1043-CNF-FULL |
تشویق به مشارکت فراگیران زبان انگلیسی با استفاده از رویکرد فمینیستی در آموزش زبان انگلیسی |
ایرج سلیمان جهان |
پذیرفته شده |
81 |
1099-CNF (R1)-FULL |
چالش های آموزش زبان انگلیسی در مدارس ایران از دیدگاه دانشجو معلمان |
هاله ذوالفقاری |
پذیرفته شده |
82 |
1098-CNF-FULL |
چگونگی آموزش دستور زبان: بررسی ای بر دیدگاه معلم های مقطع دبیرستان |
علی رضا آقالیان لر |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
83 |
1111-CNF-FULL |
دیدگاه معلمان ایرانی زبان انگلیسی در مورد استفاده از فناوری در آموزش و یادگیری |
محمد عرفان مزیدی |
پذیرفته شده |
84 |
1081-CNF-FULL |
رابطه بین کمالگرایی و موفقیت در درس زبان انگلیسی |
حانیه السادات میرجلیلی |
پذیرفته شده |
85 |
1021-CNF-FULL |
رابطۀ بین تفکر انتقادی و خواندن انتقادی دانشجو معلمان زبان انگلیسی |
محمدرسول ابراهیمی |
پذیرفته شده |
86 |
1103-CNF-FULL (R1) |
راهبردهای آموزش واژه در کتاب ویژن یک: مطالعهای براساس رویکرد انتقادی |
علی امیدوار، موسی غنچه پور |
پذیرفته شده |
87 |
1143-CNF |
رویکرد سازندهگرایی و آموزش مهارت شنیداری: مقایسه استراتژیهای کل گرا و جزء گرا |
عزت اله کلانتری خاندانی، موسی غنچه پور، محمد حسن فرخی برفه، نیما دهشیری |
پذیرفته شده |
88 |
1159-CNF |
فاصله زمانی و توالی وظایف: بررسی پیچیدگی، دقت و روانی در تولیدات نوشتاری زبان آموزان |
سیما سلطانی نژاد، محمد گلشن، فرح شورکی |
پذیرفته شده |
89 |
1015-CNF (R1)-FULL |
کاربردها و موانع رویکرد ارتباطی در آموزش زبان انگلیسی از دیدگاه معلمان |
رضیه باقری پور، ابراهیم سامانی |
پذیرفته شده |
90 |
1013-CNF-FULL (R1) |
مطالعه ای کیفی بر مقایسه تاثیر روش های تدریس ارتباطی، مستقیم و اکتشافی در تدریس دستورزبان به نوجوانان یادگیرنده زبان انگلیسی براساس دیدگاه تحلیلی |
سجاد جمشیدی، مسعود بحرینی |
پذیرفته شده برای ارائه شفاهی |
91 |
1006-CNF-FULL (R1) |
مطالعه مقایسه ای پیکره ای- کاربردی در مورد استفاده از ساختارهای چند کلمه ای در مقالات مجلات دانش آموزان ایرانی و انگلیسی |
کوثر ملک احمدی، شهین واعظی، محبوبه تقی زاده |
پذیرفته شده |
92 |
1070-CNF-FULL |
مطالعه موردی دیدگاه دبیران زبان انگلیسی ایرانی در مورد شیوه های آموزش موثر واژگان |
نفیسه صالحی |
پذیرفته شده |
93 |
1074-CNF-FULL (R2) |
معنویت معلمان در دوران پساکرونا و تاثیر آن بر امید به آینده و استرس ناشی از تغییر |
معصومه احمدی، ناصر صبوریان زاده |
پذیرفته شده |
94 |
1129-CNF (R3) |
مهارت رسانه ای معلمان زبان انگلیسی |
جواد ترک پور |
پذیرفته شده |
95 |
1051-CNF-FULL |
نقش تحلیل گفتمان انتقادی در ارتقای مهارت تفکر انتقادی یادگیرندگان زبان انگلیسی |
امید آزاد |
پذیرفته شده |
96 |
1059-CNF-FULL (R2) |
نقش تور مجازی بر مهارت شنیداری زبان انگلیسی |
محمد مهدی عربی |
پذیرفته شده |
97 |
1048-CNF-FULL |
نقش جنسیت در یادگیری زبان انگلیسی در دانش آموزان متوسطه دوره اول شهرستان ابرکوه |
الهه اکرمی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
98 |
1127-CNF-FULL |
نقش داستان گویی همراه با تصویر در تدریس گرامر |
سعید زارع زردینی |
پذیرفته شده |
99 |
1056-CNF-FULL (R2) |
نقش عوامل اجتماعی و فرهنگی بر مهارت گفتاری تحقیق از دیدگاه دانش آموزان |
یاسمین میرشاهی |
پذیرفته شده برای ارسال فایل های ارائه پوستر |
100 |
1034-CNF-FULL (R1) |
نگرش دانشجومعلمان ایرانی نسبت به یادگیری زبان انگلیسی |
سیدمحسن اسلامی |
پذیرفته شده |
101 |
1053-CNF-FULL |
نگرش نو معلمان آموزش زبان انگلیسی نسبت به اثربخشی دوره کارورزی در دانشگاه فرهنگیان |
هدیه اسحاقیان |
پذیرفته شده |
102 |
1106-CNF-FULL |
همراستا سازی منابع منفرد محیط اصطلاحی: یک روش جامع غیر خطی برای ایجاد تسلط عملی کاربرد اصطلاحات در فراگیران زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی |
بابک شهام |
پذیرفته شده |
103 |
1142-CNF |
هوش هیجانی بر یادگیری زبان در دانش آموزان EFL |
محمد مهدی زارع علی آبادی |
پذیرفته شده |
104 |
1120-CNF-FULL |
واکاوی مؤلفههای فرهنگی- اجتماعی در کتب زبان انگلیسی: پژوهشی از منظر کورتازی و جین |
موسی غنچه پور، عزت اله کلانتری خاندانی، محمد حسن فرخی برفه |
پذیرفته شده |
105 |
1138-CNF-FULL |
یادگیری از طریق برنامه ریزی عصبی-کلامی : تأثیر تکنیک های ان.ال.پی بر یادگیری و یاد سپاری لغات زبان انگلیسی |
احمد رمضانی |
پذیرفته شده |