تاثیر کلاسهای انلاین بر مهارت نوشتاری اکادمیک |
کد مقاله : 1119-CNF-FULL |
نویسندگان |
محمد مهدی جهانشاهی * گروه اموزشی زبان و ادبیات، دانشگاه فرهنگیان، کرمان، ایران |
چکیده مقاله |
مهارت نوشتاری آکادمیک بخش مهمی از تحصیلات دانش آموز است و نقش مهمی در تعیین موفقیت آنها در تحصیل و آینده شغلی ایفا می کند. ظهور یادگیری آنلاین چشم انداز آموزشی را تغییر داده و آموزش نوشتن آکادمیک را متحول کرده است. در این مطالعه، من به دنبال نشان دادن مزایای کلاس های آنلاین برای دانش آموزان هستم. نظرسنجی از دانشجویان دانشگاه فرهنگیان نشان داد که اکثریت آنها به یادگیری آنلاین نگاه مطلوبی دارند و مایلند در آینده از آن برای نوشتن کلاسهای آموزشی استفاده کنند. این نشان داد که اکثریت موافق هستند که کلاس های آنلاین بخشی از آموزش نوشتن باشد. علاوه بر این، من دانشآموزان دبیرستانی را در مورد درسهای نوشتاری که آنلاین یاد گرفتهاند در مقابل درسهایی که در مدرسه یاد گرفتهاند، آزمایش میکنم. نتایج نشان میدهد که یادگیری آنلاین تأثیر مثبتی بر دورههای نویسندگی دانشگاهی داشته است، به دانشآموزان دسترسی بهتر، مهارتهای نوشتاری افزایش یافته و تجربه یادگیری شخصیتر را ارائه میدهد. یادگیری آنلاین به دانشآموزان انعطافپذیری برای حضور در کلاسها از هر کجا و در هر زمان ارائه میدهد و منابع و ابزار لازم را برای توسعه مهارتهای نوشتاری در اختیار آنها قرار میدهد. |
کلیدواژه ها |
توسعه مهارت های نوشتاری، انعطاف پذیری، تجربه های یادگیری شخصی، یادگیری انلاین، منابع و ابزار |
وضعیت: پذیرفته شده |